Dear visitors,


Kedves Látogató!

Ez egy erotikus elfenekeléssel foglalkozó blog. Ha ezt kerested, jó helyen jársz. Ha csak véletlenül keveredtél ide, akkor szabadon dönthetsz, hogy bóklászol még itt egy kicsit, vagy pánikszerűen elmenekülsz.

Ne tétovázz, ha van valami mondanivalód! Szólj hozzá! Küldd el saját művedet! Mutasd meg magad!

Fogadd el ezt a blogot olyannak, amilyen. Egy izgalmas, intellektuális, érzéki és erotikus játék tere, ahol a valóság és a fantázia határán táncolunk.

Van kedved táncolni?


* * *

Dear visitors,

This is a blog dealing with erotic spanking. If you are interested in this topic, it is good place for you. If you are here by mistake, you can freely choose to stay here or run away in panic.

Do not hesitate if you have something to say! Feel free to send your messages! Send us your own stories! Show yourself!

Receive this blog for what it is. An exciting, intellectual, sensual and erotical playing field where we can dance in the border of reality and fantasy.

Will you enjoy this dance?


(wassmarok@gmail.com)

2010. december 10., péntek

További részletek a Női szexuális ábrándokból - More details from My Secret Garden (written by Nancy Friday)

Van kedvük belépni azon a szép kovácsoltvas kapun, ami a Titkos kert közepén lévő palota udvarához vezet?

Nos, ha igen, akkor ne tétovázzunk. Előre! :-) 



Barbara (folyt.):
Csak két dologra tudok gondolni, amiért ez a fantázia mindig előjön. Az egyik eset akkor történt, amikor hat- vagy hétéves lehettem. Volt egy idősebb nővértem, aki akkor körülbelül tizennégy éves lehetett, és valószínűleg sokat rosszalkodott, mert a mostohaanyám azt mondta, hogy meg fogja pálcázni.  A nővéremnek le kellett vetnie a szoknyáját előttem, és azután a mostohaanyám lenyomta egy karosszék karjára. Nővérem, Jan a szokásos iskolai Directoire bugyogót viselte, ami abban az időben divatban volt, és ami sokkal hosszabb volt természetesen, mint amit manapság viselnek. A feneke az égnek meredezett, a lábai pedig kalimpáltak a levegőben, és a bugyogó egyre jobban megfeszült a feneke körül.
A mostohaanyám ekkor elkezdte ütni a nővérem fenekét a pálcával, és nem hiszem, hogy szörnyen fájdalma s lett volna. De ahhoz eléggé csípett, hogy Jean nővérem minden egyes ütésre felkiáltson.
A második incidens akkor történt, amikor tizenöt éves lehettem, és már kezdtem tudni egy-két dolgot a szexről. Volt egy tizenhét év körüli fiú a szomszédunkban, aki szokott segíteni az iskolai házi feladatokban. Időnként csókolóztunk és ölelkeztünk is. Egy este azt mondta olyan rossz voltam matematikából, hogy megérdemlek egy jó vesszőzést. Aztán lenyomta az arcomat az ölébe. Miután úgy csináltam, mintha először ellenállnék és félnék, jóval a derekam fölé húzta a tornaszoknyámat. Láttam, hogy ő látja a bugyogómat a derekamtól egészen a lábamig. Sőt mi több, azt is tudtam, hogy ettől erekciója lett, sőt éreztem is. Jól megvesszőzött. Jó erősen, de ennek ellenére nagyon élveztem. Ezek után minden este elmentem meglátogatni, és mindig úgy végződött a dolog, hogy először jól elfenekelt, azután megfordított a karosszékben, és így fölém került, és akkor mind a ketten maszturbáltunk. Később megkérdeztem tőle, hogy milyen is az iskolájukban, amikor a szemtelen fiúkat megbotozzák.  Ez egy meglehetősen erotikusan túlpörgetett kérdés volt. És azt a választ kaptam tőle, amire számítottam. Azt mondta, hogy tudna egy bemutatót tartani nekem,  és azt is mondta, hogy „ma éjszaka”. Mielőtt átmentem hozzá, felvettem egy nagyon izgalmas alsóneműt, ami a lábszáramon hosszú volt és rózsaszín csipkével végződött a lábánál. A szülei elmentek hazulról. És miután az egész lakás ott volt nekünk, egyáltalán nem vesztegettük az időt. A botozás bemutatása megkezdődött. Megmutatta, miképpen kell ráhajolni a a karosszékre úgy, hogy a karjaim előre legyenek nyújtva. Ebben a pozícióban éreztem, ahogy a bugyogóm egyre szorosabb lesz a fenekem és a lábam körül és a combomon. Kiléptem a rövid szoknyámból előzőleg, és csókolóztunk, ölelkeztünk, és akkorra már hatalmas erekciója volt. Akkor először megvesszőzött úgy, hogy a bugyogóm rajtam volt. Négy fantasztikusan jó ütést kaptam. Kiáltottam és sziszegtem tőle. Amikor befejezte, én ragadtam kezembe a botot és azt mondtam, , hogy most ő következik., most ő kap büntetést. Rájöttem, hogy szörnyen izgalmas volt látni, hogy a nadrágja megfeszül a fenekén, ahogy előrehajolt, és egy szigorú botozást kapott tőlem. Nagyon élvez azt az érzést, hogy a bot a kezemben volt.








Egy picit a több részbe is bele-bele olvasva ilyenekkel találkozhatunk:  

Irene: A legújabb és legszokatlanabb fantáziám, hogy egyszerre vagyok nő és férfi, és magammal folytatok szexuális kapcsolatot. Elképzelem, hogy képes vagyok magamnak előidézni azt a kielégülést, amire mindig is vágytam. Nehezen kidolgozható fantázia, de azt hiszem, akár működhet is.
Theda: Az első szexuális fantáziámat egy tanár nagyon kerek hátsójának nézegetése okozta. Nem lehettem több, mint hét vagy nyolc éves. Nagyon rövid kabátot viselt, kövér volt, és a feneke megtöltötte a nadrágját, világosan körvonalazva a félgömböket. Emlékszem, egyértelműen erotikus érzésem támadt még abban az életkorban is, és kifogást kerestem, hogy hamarább lefekhessek, megteremtve az intim magányt ahhoz, hogy tovább foglalkozhassak ezzel az ihletforrással.
Lindsay: A férfiak iránt érzett csodálatom és az egész szex-ötlet akkor kezdődött, amikor körülbelül tíz éves voltam. Soha nem láttam péniszt, ameddig egy napon nem találkoztam egy pisilő férfival a házunk melletti erdőben. Teljesen elkápráztatott a pénisze, de észrevette, hogy figyelem, és eltűntette. Attól fogva minden szabad percemben az erdőben ólálkodtam, hátha látok egy másikat. Órákat töltöttem azzal, hogy elképzeljem, pontosan hogy nézett ki, és a megfelelő jelzőket kerestem egy péniszre – büszke, domináns, lüktető. Az a sok óra, amit az erdőben töltöttem, újabb esélyre várva – csoda, hogy soha nem erőszakoltak vagy gyilkoltak meg.
Mary Jane: Kevéssel azelőtt, hogy férjhez mentem volna, fantáziálni kezdtem a meztelen férfiszobrokról, amiket láttam. Egyesek teste annyira szép volt, hogy nem tudtam megállni, hogy elképzeljem, milyen volna szeretkezni velük. A kedvencem Hermész, a görög isten egy szobra volt. Különösen kicsi, finomnak kinéző pénisze ragadott meg. Taszítanak a nagy vagy undorító kinézetű péniszek, bár a férjemén kívül eddig csak festményen vagy szobron láttam ilyesmit. Még ma is fantáziálok időnként arról a Hermész-szoborról, egyféle férfi-szépségideállá vált számomra (főleg, miután a nászéjszakámon felfedeztem, hogy a férjem pénisze is olyan kicsi, mint a szoboré).
Jocelyn: Elváltam, de van egy szeretőm, és szeretkezés közben legtöbbször egy nagy kutya vagy ló péniszét képzelem oda, amint belém hatol, vagy egy ebet, amelyik engem nyalogat, és egész vadul üzekedő kutyafalkát. Ez valóban felizgat. A szeretőm tud róla, és szeret beszélni róla, de ő sem érti. Miközben szeretkezünk, néha megkérdezi: Szeretnéd, ha egy nagy német juhász lennék, vagy ez egy mén pénisze lenne a lábaid között?
Lily: Sosem volt viszonyom az exfőnökömmel, de nagyon vonzó férfi volt, és bajuszt viselt. Időnként azon kaptam magam, hogy bámulom őt és azon gondolkodom, vajon milyen lenne, ha simogatná és csókolgatná a melleimet, miközben a bajusza hozzádörzsölődne a mellbimbóimhoz. Úgy képzeltem, nagyon erotikus érzés volna, ha szopogatná a mellbimbóimat, közben pedig a bajusza hozzáérne a bőrömhöz.
Clarissa: Amikor a férjem elkezd szeretkezni velem, még csak megérint és csókolgat, eszembe jut egy képzeletbeli kép: egy afrikai termékenységi ábrázolás vagy szobor vagyok, hosszú, hegyes, groteszk módon eltúlzott méretű mellekkel, és a férjem helyett férfi megfelelőmmel szeretkezem, egy aránytalanul nagy péniszű termékenységi figurával.

Végül pedig ideszúrok egy nem fenekeléssel kapcsolatos fantáziaképet, történetesen a delfinekről.  Rákattintással megmozdul.

Remélem sikerült kinek-kinek megmozgatni a fantáziáját. :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése